El programa Re-Paper canvia paper reciclat per folis.

Aquest dilluns 24 d’Octubre, ens ha visitat una representat del Consell Comarcal de la secció de Medi Ambient i ens ha portat folis reciclats per a l’escola.
Aquest obsequi no ha estat per altruisme, sinó que forma part de l’intercanvi que fem amb el Consell Comarcal de paper reciclat a canvi de realitzar un bon reciclatge.
Com ja tots us haureu fixat, a l’entrada de l’escola hi tenim un gran contenidor blau per a dipositar-hi paper utilitzat.
A aquest contenidor hi arriba el paper que abans ha passat per les papereres de paper que tenim a les aules i als passadissos de la nostra escola, i que cada setmana els alumnesrevisen i dipositen al contenidor blau del carrer.
Amb aquest intercanvi podem veure com, si ho fem bé, obtenim beneficis del reciclatge.
Som-hi!