AVUI ÉS LLUNA PLENA!!!

Hola!!!

Avui ha estat un dia especial per a la Classe dels Avions . Al matí, hem estat fent el nostre abecedari gegant i hem estrenat el calendari de la lluna. I per la tarda, emocionats, amb alegria i també una miqueta de pena, hem acabat el conte de Les aventures de l’Avellaneta, en Gla i la Castanyeta.

Durant l’últim més, un cop per setmana, els nens i nenes escoltaven aquest conte de l’Elsa Beskow. Endinsar-nos en el món d’aquests petits i entremaliats personatges ens ha fet viure tardes càlides, entrenyables i moments molt màgics. Un conte molt recomenable i ideal per les seves edats.

I, aquí deixo caure aquest enllaç (pels qui no ho coneixen). Cliqueu i podreu veure el video d’una cançó molt bonica que a la classe de tant en tant escoltem.

Per cert, avui és lluna plena, que ningú se’n vagi a dormir sense dedicar-li un somriure!!!