VIATGE DE FINAL DE CURS “PORTAVENTURA”

El moment més esperat i desitjat per els alumnes de 6è de l’Escola l’Alzinar: El  súper viatge a Port Aventura!!!!

Tot el curs hem fet un projecte d’ emprenedoria que ens ha facilitat entendre com ens calia organitzar-nos per tal de subvencionar econòmicament  gran part d’aquesta aventura. Junts amb els nostres companys de 5è i amb la participació activa de les famílies de 6è ho hem aconseguit!!!!  Pràcticament ens hem “pagat” tot el viatge amb paradeta de Sant Jordi, paradeta de llibres i roba de 2a mà, botifarrada, berenars, manualitats… Volem donar les gràcies a totes les famílies de l’Alzinar que han col·laborat moltíssim i ho heu fet possible!!!

Hem rebut la sorpresa del Marc, ens hem allotjat a un hotel espectacular, on hi havia un bufet lliure impressionant! Ens hem posat les botes a cada àpat…ens hem banyat a la piscina, ens hem passejat per les botiguetes i hem gaudit moltíssim de compartir la mateixa habitació. Ha estat una gran experiència de convivència, hem gaudit moltíssim d’estar junts a les diferents atraccions!!!

Un viatge inoblidable, que ens deixarà un bon record de la nostra etapa a l’escola.

Aquí us compartim l’àlbum del nostre viatge.