Qui som

Us donem la benvinguda al Puig Drau. Una petita escola rural situada al municipi de Montseny al bell mig del Parc Natural i, per tant, envoltada d’un meravellós entorn. Volem ser una escola acollidora, dialogant i flexible i treballem cada dia per aconseguir una organització escolar que vetlli per a que cada un dels membres de la nostra comunitat se sentí inclòs, acceptat i pugui participar des del respecte i el reconeixement mutus. Ens orientem a aconseguir un enfocament del currículum basat en l’enfocament globalitzat i competencial així com en la utilització de metodologies actives, autònomes i participatives. Proposem la participació activa de les famílies en alguns espais i àmbits de l’escola des de la col·laboració tot generant vincles d’entesa i confiança entre els adults de la comunitat educativa.

Els grups:

• Els petits: Les nenes i nens de 3, 4 i 5 anys comencen a establir els vincles i les relacions que els faran sentir-se part de la comunitat del Puig Drau.
  • Els mitjans: Els nenes i nenes de primer, segon i tercer formen el grup dels mitjans, un nou context de desenvolupament que els oferirà propostes, espais i situacions que els permetran aprendre, conèixer-se millor i enfortir els vincles amb els altres.
  • Els grans: El moment evolutiu de les nenes i els nens de quart, cinquè i sisè ja els permet un grau alt de compromís amb el grup i el propi aprenentatge. Els nous reptes els oferiran noves possibilitats d’aprenentatge i de relació per tal que puguin anar desplegant totes les seves capacitats i talents.