ERASMUS +

ÚLTIMES NOTICIES

Aquesta setmana tenim a la Patricia visita l’escola Les Petits Souris de Ghoy a Lessines Bèlgica, Aquesta visita està dins del projecte CETE+ 22 projecte número: 2022-1-ES01-KA121-SCH-000058737.

Aquests primers dies ha visitat l’escola de referència de la ZER i ha vist com treballen les matemàtiques i els tallers de construcció.

En aquest espai pots trobar tota allò referent a les nostres mobilitats i objectius del nostre projecte.

In this space you can find anything related to our job shadowing and objectives of our project.

JOB SHADOWING

NOTÍCIES

PADLET ANY 2024

PADLET

VÍDEO REPORTATGE PORTUGAL (BRAGA)

VÍDEO REPORTATGE DINAMARCA (AALBORG)

COMPARTINT AMB INFANTS

El projecte KA 120 del microconsorci IA del projecte Erasmus+ CETE+ està confinanciat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut de publicacions es responsabilitat exclusiva de la ZER Baix Montseny i ni la Comissió Europea ni el Servei Espanyol per la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que pugui fer-se de la informació aquí difosa.

El proyecto KA 120 del microconsorci IA del proyecto Erasmus+ CETE+ está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de publicación es responsabilidad exclusiva de la ZER Baix Montseny y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

The KA 120 project of the IA microconsortium of the Erasmus+ CETE+ project is co-financed by the Erasmus+ program of the European Union. The publication content is the exclusive responsibility of the ZER Baix Montseny and neither the European Commission nor the Spanish Service for the Internationalization of Education (SEPIE) are responsible for the use that may be made of the information disseminated here.