Escola l’Alzinar

Tot el que d’arrel s’aprèn, mai s’oblida del tot.                                                                                                                                                                                                                     Séneca

Hem fet panellets amb sucre i cacau de comerç just.

I hem berenat com feien els nostres avis i iaies, pa amb xocolata i pa amb oli i sucre.

I com que hi ha celebracions que cada vegada es consoliden més, ens hem disfressat i hem fet activitats de Halloween.

El diumenge dia 7 d’octubre, amb motiu del 25è aniversari de la Festa de la Gent Gran, l’escola va fer jornada de portes obertes. Hi havia una mostra de les activitats que s’han fet dins el projecte “Com vivien les persones fa 100 anys? 1918-2018”,  algunes fotografies de com era l’escola de Campins en diferents moments de la història, … Va ser una jornada molt entranyable per tothom. Els nens i nenes voluntàries i les seves famílies, les persones grans i els seus acompanyants, les mestres, .. i al final la foto de grup al pati.

En breu us direm com tenir accés a les fotos.

Ja hem començat l’apadrinament lector. En breu podreu trobar més informació, tant als blogs com a l’apartat de projectes.