Escola l’Alzinar

Tot el que d’arrel s’aprèn, mai s’oblida del tot.                                                                                                                                                              Séneca

Video de presentació

Anem a conèixer els restaurants del poble

Cliqueu sobre la foto

Visita a la granja del Montseny

Cliqueu sobre la imatge

Activitats de comerç just

Ahir vam fer activitat sobre el comerç just durant tot el dia. Abans del pati vam fer una activitat sobre el cacau, després del pati una dinàmica de comerç just i a la tarda un taller que es diu “El restaurant del món”, que consisteix en recrear l’alimentació de diferents països. No tots vam poder menjar el mateix ni en la mateixa quantitat. A partir de com ens vam sentir i com vam actuar,  vam fer una reflexió sobre l’injust ordre econòmic internacional amb l’objectiu d’estimular l’empatia amb l’hemisferi sud i el quart món i buscar formes d’actuar i comprometre’ns en les solucions.

Han estat unes activitats molt interessant i que ens han fet pensar en les injustícies que hi ha i en la sort que tenim.

Teatre de Nadal

Cliqueu sobre l’enllaç.

Castanyada i Halloween

Hem fet panellets amb sucre i cacau de comerç just.

I hem berenat com feien els nostres avis i iaies, pa amb xocolata i pa amb oli i sucre.

I com que hi ha celebracions que cada vegada es consoliden més, ens hem disfressat i hem fet activitats de Halloween.

25è aniversari de la festa de la gent gran

El diumenge dia 7 d’octubre, amb motiu del 25è aniversari de la Festa de la Gent Gran, l’escola va fer jornada de portes obertes. Hi havia una mostra de les activitats que s’han fet dins el projecte “Com vivien les persones fa 100 anys? 1918-2018”,  algunes fotografies de com era l’escola de Campins en diferents moments de la història, … Va ser una jornada molt entranyable per tothom. Els nens i nenes voluntàries i les seves famílies, les persones grans i els seus acompanyants, les mestres, .. i al final la foto de grup al pati.

En breu us direm com tenir accés a les fotos.

Ja hem començat l’apadrinament lector. En breu podreu trobar més informació, tant als blogs com a l’apartat de projectes.