Projectes TIC

Són projectes basats en les Tecnologies de la Informació i la Comunicació que tenen com a finalitat reforçar les competències digitals de l’alumnat. En el nostre centre es porten a terme dos projectes que s’inclouen en aquesta àrea:

• Robotseny

Projecte a nivell comarcal (Baix Montseny) que desenvolupa les competències científiques i creatives del alumnes tot treballant de forma cooperativa. També té l’objectiu de crear una xarxa de professorat implicat en aquesta temàtica per tal de crear lligams i compartir experiències en aquests àmbits.

Com a eines per treballar aquests aspectes s’ensenya a programar robots i a dissenyar-los. El projecte es desenvolupa a l’aula i té una posada en escena en forma de torneig al final de curs.

• Padrins TAC i Robòtica

Amb aquest projecte, iniciat formalment el curs 2018-2019, pretenem iniciar a tot l’alumnat en el desenvolupament d’habilitats, capacitats i competències bàsiques a través de la resolució de petits reptes d’aprenentatges diaris mitjançant l’ús de la robòtica. Per aquest projecte fem ús de les Bee Bots i Pro-bots.

Amb els grans es perfecciona els aprenentatges TAC (Tecnologies per l’Aprenentatge i el Coneixement) de robòtica amb les pràctiques dels robots pel Robotseny.