Qui som

Benvinguts a l’escola Pont Trencat!

Ens presentem!

Som una escola de titularitat pública, unitària rural que acull els nivell d’educació Infantil i Primària.

Formem part de la ZER Baix Montseny conjuntament amb l’escola Puig Drau  i l’escola l’Alzinar situades als pobles de Montseny i Campins, respectivament.

Essent conscients però de les dissemblances en les característiques de les poblacions i de les escoles, l’equip de mestres de cada escola adapta la seva programació dins el marc del Projecte Educatiu de ZER.

Com us definiríeu?

Som una escola petita i acollidora, amb un entorn privilegiat a les faldes del Montseny. Ens agrada fer partícips a les famílies i engrescar a tota la comunitat educativa per tirar endavant nous projectes i assolir així noves metes.

Partim de la base que l’aprenentatge es dona quan l’alumne hi participa activament en i ho fa de forma motivadora,  per això treballem de manera cooperativa i amb diferents nivells, fomentant sempre l’educació emocional. Això ho aconseguim amb actuacions com el treball cooperatiu, els tallers, el consell d’infants i les adaptacions de les activitats a l’alumnat durant el procés d’ensenyament-aprenentatge.

Presumim de tenir un nombre reduït d’alumnes per aula i això permet portar a terme un treball més dinàmic i proper a les individualitats de cada nen/a.

Ens mostrem com una escola respectuosa amb el medi ambient i estem molt sensibilitzats en el tema de l’estalvi energètic, la reutilització i el reciclatge de materials.

Alhora, tenim un eix transversal que treballem des de diferents àrees: L’hort.

Cada any, a través de les diferents àrees, coneixem un centre d’interès. Enguany , el centre d’interès serà: Jocs del món.

“Educar és escoltar, acompanyar i dialogar per construir una autoestima sana, un caràcter fort i una ment oberta.”