Trajectòria equip directiu

Mireia Salvador Comas, és l’actual directora de la ZER Baix Montseny, la seva carrera professional ha estat realitzada amb el treball i enriquiment que ha tingut en les diferents escoles en les que ha estat treballant. La seva trajectòria és de més de 20 anys de docència en el sector públic, amb les especialitats de Primària i TEI, tanmateix té experiència en gestió , coordinació i formació en càrrecs directius des del 2003.

Quico López Moreno, actual Cap d’Estudis de la ZER Baix Montseny, la seva carrera professional ha estat realitzada amb el treball i enriquiment que ha tingut en les diferents escoles en les que ha estat treballant (agrupacions rurals, escoles cícliques i escoles no complertes). La seva trajectòria és de més de 18 anys de docència en el sector públic, amb les especialitats de Primària i EF, tanmateix té experiència en coordinació DIGITAL i gestió de càrrecs directius.

Gala León  Díaz actual Secretària de la ZER Baix Montseny, la seva carrera professional ha estat realitzada amb el treball i enriquiment que ha tingut en les diferents escoles en les que ha estat treballant. La seva trajectòria és de més de 7 anys de docència en el sector públic, amb les especialitats de Primària i música i especialitzada en coeducació.