AFA Pont Trencat

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Pont Trencat és una associació voluntària formada per mares i pares d’infants de l’escola, oberta a tothom, que desinteressadament i sense cap ànim de lucre vol contribuir en millorar la qualitat de l’activitat escolar.

L’AFA dóna suport directe a les famílies i a la direcció de l’escola. L’AFA té un representant amb veu i vot al Consell escolar impulsant des de la via del consens el projecte educatiu.
L’AFA organitza reunions periòdiques de la Junta i planifica tota la seva activitat.

L’actual junta està formada per:

Presidenta: Marta Pagan
Vicepresidenta: Olga Ortega
Tresorera: Maria Sánchez

Secretària: Raquel Prior
Mònica Bardina.  Vocal 1

Elisabeth Ciller.  Vocal 2

Mònica Romaní.  Vocal 3

QUOTES:
– 1 fill: 40 euros
– 2 fills: 58 euros
– 3 fills: 76 euros

La comunicació amb els socis es fa via mailing.
Es realitzen dues assemblees de socis ordinàries i les extraordinàries necessàries per al bon funcionament de l’associació.

Aquest any l’AFA també s’ha estrenat amb les xarxes socials. Ens podreu trobar a Instagram com a @afa.pontrencat , així com al web de l’escola.

L’associació també promou activitats que puguin aportar nous recursos econòmics i sol·licita i gestiona subvencions públiques.

EXTRAESCOLARS

NATACIÓ: dilluns i dimarts al Sot de les Granotes, a Sant Celoni.
Per a inscriure’t, demana informació a l’AFA ( afapontrencat@gmail.com)

També  et pot interessar:

Vídeo AFA 23-24

Tríptic AFA 2023-2024 (2)