COMPARTIM NOUS INTERESSOS, INICIEM NOUS PROJECTES !!!

Iniciem el nou curs 2023-2024 amb moltíssima il·lusió! Nous espais, noves agrupacions, nous referents a les aules, noves i nous companys/es…!

Cada any escolar és una pàgina en blanc que esperem omplir amb coneixement, amistats i moments inoblidables. La nostra il·lusió  és treballar junts per aconseguir l’èxit i superar qualsevol desafiament que es presenti.

El nostre desig és que la nostra escola sigui un lloc on tothom se senti acollit i estimat, un lloc on la diversitat sigui celebrada i les diferències ens enriqueixin. La vostra singularitat com a escola rural vinculada al nostre preciós entorn és la nostra força, i junts podem créixer i aprendre de les vostres diferents perspectives i talents. L’educació emocional de tots i cadascun dels nens i nenes de l’escola és un repte i l’eix vertebrador que ens marca a totes la nostra ruta a seguir.

Als i a les nostres infants, recordeu que cada dia és una oportunitat per aprendre, créixer i superar-vos a vosaltres mateixes. No tingueu por de fer preguntes, explorar nous interessos i buscar el vostre propi camí. Sou l’esperança del futur i teniu el potencial per fer canvis significatius en aquest món. Iniciem doncs el treball per projectes unint i generant mirada globalitzada.

A les famílies, us agraïm el vostre suport continu. La vostra confiança en nosaltres és fonamental per aconseguir l’èxit dels nostres infants.

A tot l’equip docent i personal de l’escola, gràcies pel vostre compromís i dedicació incansables envers l’educació dels nostres alumnes. Sou els models a seguir  en el seu camí cap al coneixement,  la saviesa i el creixement com a persones.

Aquest curs escolar serà un viatge emocionant, i estem segurs que junts aconseguirem grans fites. Recordem sempre que el poder de l’educació radica en la nostra voluntat de creure, aprendre i créixer junts. Iniciem doncs un curs escolar increïble on tenim programats projectes molt enriquidors  que ens faran gaudir de moments emocionants! Us compartim el punt d’inici d’aquesta nova aventura!!!

ESPAI LA LLAVOR 1r cicle d’Ed. Infantil, aula 1-3 anys: Anem deixant enrere la familiartizació, i tot i que hi ha moments en què encara és palpable,  anem observant com els infants es van obrint a la descoberta de les relacions  i de l’espai. Infants que descobreixen tresors amagats a l’espai exterior. Infants  que comparteixen jocs, moments, experiències que reforcen vincles i n’afavoreixen de nous. Infants que troben en la persona adulta una abraçada que els reconforta o una mirada que els acompanya. Infants amb els que hem començat un camí en el que ens queden molts moments per viure.

AULA de les TORTUGUES 2n cicle d’Ed. Infantil: El grup dels infants  d’I3, I4 i I5 vam iniciar el curs conversant, votant i decidint el nom de la nostra classe. Finalment el nom de les Tortugues va ser l’elecció guanyadora. Hem cercat informació, visualitzat vídeos i  hem anat aprenent tot enriquint-nos amb els nostres coneixements previs. La classe de les tortugues ens hem anat consolidant com a nou grup compartint molts moments de complicitat.

AULA dels ANIMALS Cicle Inicial i 3r: El grup de cicle inicial iniciem el curs decidint en assemblea quin tema ens desperta interès per a iniciar el projecte. Decidim i coincidim que la majoria tenim gran motivació cap al món animal i definim doncs que aquest serà el nostre nom de la classe. Acollim totes les vivències i sabers que tenim en referència al tema i generem noves descobertes i investigacions. A continuació us presentem la l’activitat: exposició sobre els diferents rastres animals del bosc proper a l’escola.

AULA de les LLENGÜES del món: 4t i cicle superior.: El grup de grans som 14 infants de 4t, 5è i 6è de primària.  Aquest curs hem iniciat la tarda de portes obertes cada dimecres a les 16:15h. En aquest espai, us compartim alguns tastets del treball què fem a l’escola. De vegades en forma d’exposició oral, d’altres en forma de tallers, jocs, cançons, debats…Totes les famílies esteu convidades, us animeu i ens acompanyeu?