EL TIÓ ARRIBA A L’ALZINAR.

Ni el fred, ni la pluja, ni el fang del pati, ha fet que el nostre tió arribés a la nostra escola.

Com ja és tradició, pels voltants de Santa Llúcia, esperem la seva visita. Queien 4 gotetes, i feia dies que l’esperàvem, quan de sobte ens vam posar tots d’acord en cercar a la Font de Montserrat el nostre tió. Gran sorpresa la nostra!!! Quan, de sobre,  entre dos matolls va aparèixer tot emocionat en veure’ns a totes i tots allà!!!! Vam avisar al grup de GRANS  que l’havíem trobat i vam aprofitar per jugar junts alguns jocs que el mateix tió ens va proposar.

Quina gran il·lusió!!!! Després d’alimentar-lo durant dies, ens va regalar noves estructures per jugar al patí, plataformes amb rodes per jugar junts al pati, llibres molt intessants per a les nostres biblioteques d’aula, esmorzar per a celebrar l’últim dia i/o altres joguines per a les aules (grup de nadons).

Voleu llegir la carta i veure les cares d’il·lusió? Doncs cliqueu a la següent imatge.

L’escola l’Alzinar dona les gràcies al nostre preciós tionet!!! Fins el proper any.