ARRIBEN AIRES DE VEREMA!!

Aquesta setmana passada hem anat a la collita del raïm més  dolç i preuat. Que bonica era la vinya amb tot els gotims de raïm morat.

Hem fet un bon recorregut per la verema i hem après moltes coses del conreu, del territori, del cicle natural de collita així com un petit recorregut històric manual-tradicional i actual-mecanitzat.

Hem après que les fulles del cep es diuen pàmpols i que els fils que subjecten la parra es diuen circells, que tot i lo petita que és la soca fan 5 metres les arrels. Nosaltres ens quedem amb els orígens i ens preparem a veremar trepitjant amb peus descalços, descobrint noves sensacions, divertits somriures, i ritmes ben abraçats. Que ens ho vam passar !!! Uns saltaven, altres ballaven sense parar. L’important era trepitjar ben fort per brindar junts la collita al pati de l’escola plegats.

Entremig d’aquesta experiència hem observat amb gran deteniment i sensibilitat el gra per fora i per dins.  Observant els tons, formes i colors de la pell i la pellofa i tots els alumnes de l’escola hem fet un bonic dibuix o creació al natural que hem compartit en una bonica exposició.

MOSTRA FOTOGRÀFICA de l’exposició de raïm. (Clicar enllaç).

MOSTRA FOTOGRÀFICA de la collita de raïm amb grup de petits i grup de mitjans. (Clicar enllaç).

VIDEO DE L’EXPERIÈNCIA DE LA VEREMA i tast. (Clicar enllaç).

Esperem que us agradi tant com a nostres!!!

Equip l’Alzinar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *