ARRIBA PEIXESTOLTES DES DE LES PROFUNDITATS DEL MAR!!!!

Com cada any, ha arribat la setmana més boja de l’any, la setmana de Carnestoltes !!

Hem tingut una comissió del Bull  que ens ha confeccionat un@ rei/na Carnestoltes d’allò més espectacular !!! Aquest curs hem decidit anar disfressades de qualsevol animal o ésser que tingués a veure amb el món del mar i oceans: sirenes, calamars, pops, petxines, vaixells, pirates… Vam  anar complint les consignes que amb molta alegria va decidir el grup dels més grans de l’escola: anar amb pijama, portar un accessori de platja, pentinats originals, anar vestits de gala… I per finalitzar la setmana,  cada grup-classe ens vam “estrenar” amb una rua ben sonada i una mostra de la seva assajada dansa davant de les famílies.

Aquest curs hem gaudit de l’esmorzar llarder al Parc de la Rectoria i la setmana següent la comissió del Bull es va acomiadar entre llàgrimes i plors del rei /na Carnestoltes ja que la decisió final de tot l’alumnat va ser … que anés a la foguera !!!

Un cop hem dit adéu al Carnestoltes, aviat haurem de dir “Hola” a  la Vella Quaresma !! Des d’aquí volem agrair a tota la comunitat, AFA i a la comissió del Bull per tanta col·laboració, entusiasme  i participació ! !