PER CARNAVAL… TOT S’HI VAL!!!!!

Aquest any a l’escola l’Alzinar el nostre Consell del Bull i els alumnes de primària hem construït junts la Reina de la Disbauxa, la nostra reina Carnestoltes!!!!

El divendres fem la presentació de la nostra protagonista amb els companys del grup de grans com a grans dinamitzadors i animadors de la festa. Un any més per gaudir de la setmana de la gresca i la bogeria, aquest any sa majestat ens presenta amb el Consell del Bull les consignes per a tota la setmana. La festa més esbojarrada comença amb el dijous llarder que anem a esmorzar al parc de la Rectoria. Divendres següent fem la rua de Carnaval pels carrers de Campins i el ball de les comparses a la plaça de la vila amb desfilada de disfresses i balls de totes les temàtiques. Tanquem la tarda amb un dolç berenar organitzat per l’AFA i la comunitat.

I finalitzem avui la festa amb el Dimecres de Cendra, quan entre plors i un xic de tristor, ens acomiadarem de la Reina del Carnaval amb un Judici trepidant per a donar la benvinguda a la Quaresma amb una sardina a la mà.

Per Carnaval gran festa i disbauxa a l’Alzinar i visca la gresca que tot s’hi val!!!!

FOTOS I VÍDEOS de l’experiència 😍🎊🎉🎉