TALLERS DE RAP ESCOLA EL PONT TRENCAT

• Actualment el rap s’ha convertit en un dels estils musicals amb més incidència entre el públic jove d’arreu del món. En l’àmbit lingüístic català, cada cop són més els músics que aposten per escriure i rapejar en llengua catalana.
  • Per contribuir a la plena normalització del català en aquest àmbit, la Plataforma per la Llengua, en col·laboració amb el cantant de música urbana Nel·lo C, ha impulsat els tallers de rap en català adreçats a escoles i entitats de lleure.
  • A l’escola, seguint el Pla de comunicació,l’impuls de la llengua catalana i amb una aportació que vam rebre del Departament els infants de cicle mitjà i cicle superior van poder gaudir d’aquesta súper activitat.
  • Van ser 5 sessions. Aquestes sessions consistien en una primera part introductòria en què els infants descobrien i analitzaven diferents exemples de rap en català i una segona en què els nois i les noies escrivien les seves pròpies lletres i acabaven rapejant-les sobre una base instrumental, i així creen una cançó de rap en català. De manera lúdica i amena, els infants van treballar aspectes com la creativitat, la capacitat d’improvisació, el treball en equip o el sentit del ritme.
  • Per acabar es va gravar també un videoclip que en breu el podreu veure.
  • Ens ho vam passar genial. Gràcies Nel·lo

CLIQUEU AQUI PER SENTIR LA MUSICA