Ens divertim i expressem amb la música!

Hola famílies,

Ja fa uns dies que la classe de les Mantes han fet una activitat molt divertida de la qual hem après moltíssim.

Un dijous l’Anna i en Ruben van proposar dos músiques: el concert d’Aranjuez de Paco de Lucia i la cançó Thunderstruck de AC/DC. Una d’elles és una música tranquil.la i l’altra com deien ells era una música “nerviosa”. A l’aula es van fer dos espais de dibuix: un al terra on es podien estirar per estar més relaxats i un altre espai on havien de pintar drets perquè la música els feia estar en moviment. Els nens i nenes dibuixaven mentres sonava una de les cançons i quan es feia canvi de cançó canviaven d’espai per dibuixar… va ser molt divertit!!

Les mantes vam reflexionar i ens vam adonar que amb la música AC/DC el full es va trencar perquè ho feiem molt ràpid, en canvi amb la cançó interpretada per Paco de Lucia els alumnes podien fer dibuixos perquè la música era tranquil.la. La conclusió final va ser que quan fem les coses de forma “nerviosa” no ens fixem i a vegades es poden trencar. En canvi quan anem tranquils podem fer bé les coses amb més atenció.

Uns dies desprès vam tornar a fer l’activitat en un full DIN A3. En unes de les cares del full hi havia una bateria (per la música “nerviosa”) i en l’altre cara hi havia una guitarra (per la música tranquil.la). Aquí teniu el video de l’experiència que esperem repetir amb pintura tota l’escola junts!!!

Anna