Consell d’Infants de Santa Maria de Palautordera 2021-2022

El passat dimecres 24 de novembre  va tenir lloc l’acte de constitució  del Consell d’Infants d’enguany a la Sala de plens de l’ajuntament de Santa Maria de
Palautordera .

Vam comptar amb la presència de l’alcalde i de la Regidora, com també de la tècnica d’ensenyament. També estaven convidades les famílies dels consellers i conselleres i un representant
de cada escola. De la nostra escola va assistir la Nora Caño Peña de 6è que és la nostra representant.
L’acte va anar sobre el previst. L’alcalde els va felicitar per la feina feta els anys anteriors i els va animar i engrescar a seguir fent propostes en la mateixa línia i treballant tant com puguem. Els consellers i conselleres van poder llegir els seus discursos i la veritat és que estem molt contentes de totes les paraules que van sortir de la boca dels diferents consellers i conselleres, tant dels que acomiadaven com dels que aquest any formen el consell d’infants.

El consell d’Infants és una gran iniciativa per donar veu als infants de Palau i per posar a la seves mans la possibilitat de contribuir a fer un poble millor amb ciutadans i ciutadanes  compromesos amb el futur i els avenços on la societat ens porta.

Endavant amb el Consell d’infants! Endavant poble!