#100tífiques al Pont Trencat. Erika Ferreira

Avui dia 11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de quatre-centes escoles hem tingut l’oportunitat de conèixer a unes 400 investigadores del món de l’empresa, centres de recerca i universitats del territori català.

Els objectius d’aquesta activitat és:

• Impulsar les vocacions STEAM, especialment entre les nenes.
  • Visibilitzar la feina de les dones científiques entre l’alumnat.
  • Oferir una experiència propera i distesa que desperti curiositat cap a la ciència entre l’alumnat.
  • Apropar la recerca que es fa a Catalunya a les
  • Potenciar la connexió i interacció de científiques amb centres educatius del

En concret, la nostra investigadora, l’Erika Ferreira ens ha visitat virtualment i ens ha explicat moltes coses sobre la seva professió de programadora: com va començar, què fa, com ho fa, etc. Ens ha agradat molt!! Gràcies Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.