Els lectors i les lectores recomanen llibres

Cada divendres fem préstec de biblioteca, però de vegades costa decidir quin llibre triem! Per això, hem fet un plafó de recomanacions, on els lectors i les lectores recomanen llibres que han llegit. Aquí en teniu alguns exemples!

LA COLLA DELS DEU

Us recomano aquest llibre perquè a mi m’ha agradat molt i crec que als nens i nenes a partir de 8 anys els i pot agradar molt. Tot comença en una escola, quan ve un company nou a classe. Un dels protagonistes vol ser amic seu, però ell no vol ser amic de ningú.

Van passant coses fins que… PUM!!! Si voleu saber com acaba el llibre, us l’haureu de llegir.

(Adrián)

LA BANDA DELS MITJOS LLADRES

Us recomano aquest llibre perquè a mi m’ha agradat molt i crec que als nens i nenes de 10-11 anys us pot agradar molt.

Aquest llibre tracta sobre un noi que es diu Miquel que es compra una consola nova amb tots els seus estalvis. Però quan va a l’escola un noi que es diu Escobar li agafa la consola…

Si voleu saber més, llegiu-vos el llibre.

(Adrián)

LA HISTÒRIA IMPOSSIBLE

Aquest conte comença amb L’Oleg i l’Emma que han estat jugant   a un joc durant tot el curs, a inventar-se un tercer amic. Així passen l’estona jugant amb ell, es diu Sebastian Col se’l troben en una nau espacial de cartró.I encara no saben que estan a punt de passar moltes més coses impossibles. Si voleu saber més llegiu-vos el llibre.

Jo el recomano per als nens de entre 7-8-9-10, etc. aproximadament.

(Àlex R.)

CONTES PER LLEGIR I JUGAR

És la forma més original i divertida als contes clàssics, Divertits. Llegeix els contes que hi ha al llibre, separa les peces del trencaclosques  per contes i comença a jugar ordenant-les segons la narració. Hi ha diferentes històries. Llegeix-te el final que més t’agradi. I fins aquí. Si vols saber-ne més llegeix-te’l. recomano aquest llibre per els nens i nenes de 3-8 anys.

(Àlex R.)