Ens visita Lildami

Bona nit famílies, us passem un missatge de part de Menjador!
Hola famílies!
Com potser ja sabeu el dia 24 de febrer tindrem un cantant a l’escola, en l’espai migdia.
La nostra empresa ha estat certificada amb la Denominació de Qualitat Bo. Sa. D’aquí que ja que complim amb el Compromís de sostenibilitat i medi ambient, incorporació de productes de proximitat i introducció d’aliments de temporada. És per aquest motiu que ho celebrem apropant artistes coneguts i del territori a les escoles, perquè els infants puguin saber una mica més del seu cantant preferit.
El dia 24 de febrer vindrà a l’escola Pont Trencat el cantant de drap Lildami, des de l’espai migdia ja estan preparant-se per aquest dia amb preguntes i diverses activitats per fer amb ell. Ell ens explicarà la seva experiència com a cantant i respondrà les preguntes que li hem preparat.
Aquell dia serà una festa per tots els infants que es quedin a dinar i en l’espai migdia.
Vindran càmeres del Canal Taronja S.L. i ens demanen si podem firmar el dret a la captació i enregistrament d’imatges, veu i continguts així com l’ús i difusió d’aquests per a qualsevol mitjà, internet i xarxes socials, sense limitacions territorials, si algun nen no vol que el filmin pot estar durant l’acte però necessitem saber qui és per no gravar-lo. Us adjunto el document per les famílies. El mateix dia els recollirem.
Esperem que gaudiu del dia!

L’AFA hi serà present i farem un reportatge fotogràfic que després us passarem!! No ens perdrem ni un detall!