Preinscripcions BTX curs 2024-2025

Preinscripció batxillerat del 18 al 25 d’abril de 2024

Ensenyament o Educació? El departament torna a canviar de nom ...

Ja s’acosta el període de preinscripció per a poder cursar estudis de batxillerat i cal tenir present que la preinscripció és el tràmit que cal fer per poder accedir al batxillerat de l’institut de Tiana si l’alumne/a no està matriculat actualment en el nostre centre.

Els alumnes que continuen escolaritzats en el mateix centre no han de participar en el procés de preinscripció. Només cal fer la confirmació de la plaça durant el mes de maig i la posterior matrícula del 21 de juny a l’1 de juliol de 2024.

Per a més informació sobre el procés de preinscripció:   Preinscripció batxillerat

Si voleu posar-vos en contacte amb nosaltres ho podeu fer a l’adreça electrònica instiana@xtec.cat o bé trucar-nos al 933 951 719 de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.