Participació de l’alumnat de 3r d’ESO al Pica Lletres

El passat 16 de febrer, en representació de tot l’alumnat de 3r d’ESO, l’Ignasi Font, l’Alegria de la Viuda, la Lluna Gost, la Nora Gost, la Clàudia Uribe i l’Ernest Armengol van participar al programa televisiu Pica Lletres, gravat al plató de la televisió de Badalona, on van competir amb alumnat d’altres instituts a través de diverses proves lingüístiques, com ara l’emblemàtica prova de lletrejar paraules.

Malgrat que enguany els seus companys/es de classe no hi van poder assistir físicament ocupant el lloc de públic, a causa de les restriccions de la pandèmia, també hi van participar telemàticament a través d’una breu gravació en què els enviaven el seu suport.

El programa s’emetrà pel canal televisiu Tele B els dissabtes a les 16.00h a partir del 26 de març. Així mateix, un cop emesos, es penjaran al web de la televisió. En el següent document trobareu les dates de les emissions: Emissions Pica Lletres Badalona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *