Segon any de patis actius

Què és?
Els patis actius és un projecte que va ser iniciat l’any passat pels alumnes i les alumnes del centre. Consisteix a proporcionar activitats, jocs i esports durant la mitja hora d’esbarjo.

Què has de fer per entrar en un equip?
Si vols formar part d’un equip de futbol, has de parlar-ho amb el teu professor d’educació física i estar dispost a formar grup juntament amb altres companys i companyes.

Quins esports i jocs hi ha?
Durant aquesta mitja hora pots participar a partits de vòlei, jocs de taula, futbol, bàsquet i tenis de taula. El futbol és l’únic esport que es duu a terme fora i que requereix un carnet per poder accedir a aquest esport, es fa al camp de futbol del C.C.E. Tiana hi ha una lliga molt extensa i que es divideix per cicles. Cada setmana es juga 1 partit que compta per la lliga.

Material
El material de jocs de taula i tenis taula s’ha de reclamar a consergeria.

Què podríem millorar?
Voldríem millorar la distribució de les taules de tenis taula, ja que moltes vegades dues de les quatre taules estan buides i a una taula hi ha massa acumulació de gent. També volem proposar que hi hagi dues persones actuant com àrbitres a futbol perquè veiem que amb un de sol hi ha molt descontrol.

David Solà i Álvaro Gonzalo