Ressenya del grup de K-pop “Twice”

Twice és un popular grup femení de la indústria del K-pop que va debutar el 20 d’octubre del 2015 amb la canço “LIKE OHH-AHH” gràcies al programa de supervivència anomenat “SIXTEEN” creat per l’empresa JYP entretainment. El grup principalment havia de ser de set integrants, però al final van acabar sent-ne (Nayeon, Jeongyeon, Momo, Sana, Jihyo, Mina, Dahyun, Chaeyoung, Tzuyu) i escollint com a líder la Jihyo.

Durant tota la seva carrera han aconseguit nombrosos premis gràcies als seus diversos conceptes en la música arribant a ser un dels grups més exitosos del K-pop. La cançó per la qual es van donar a conèixer va ser “Cheer up” del seu àlbum “Page two” llençat l’any 2016 tan sols un any després del seu debut. Pel fet de ser un grup de K-pop normalment la gent pensa que canten en coreà, però no només tenen cançons en aquest idioma, ja que també n’hi ha en japonès i anglès.

Recomano molt aquest grup perquè tenen estils de cançons i temes molt variats i penso que podria agradar a qualsevol persona. Si estàs interessat a escoltar-les, et recomano començar amb “The feels” i “Moonlight sunrise” que són unes de les seves cançons més conegudes.

Noelia Alcolea