PROJECTE RETOTECH CURS 22-23

Els nostres alumnes de 4ESO que cursen la matèria de Tecnologia han participat a la VII Edició del concurs RetoTech_Fundación_Endesa. En el seu projecte han incorporat els criteris dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU per a l’agenda 2030 en els seus prototips robòtics, que tots junts conformen la Ciutat Sostenible de l’Institut Tiana que presentarem al Festival RetoTech. Podeu veure el seu vídeo del projecte en el següent enllaç.

L’aprenentatge a l’Institut Tiana amb el projecte RetoTech és significatiu i cooperatiu. L’alumnat ha emprat la metodologia de les fases del procés tecnològic, que els ha permès fer el projecte de recerca curricular, el qual ha resultat molt important en la seva evolució acadèmica i personal. Podeu veure tot aquest procés aquí i també els seus prototips.

Si us agrada el nostre projecte, VOTEU EL NOSTRE VÍDEO, que hem presentat en el marc del Premio Redes. El termini de votacions finalitza el 27 de maig. NO US OBLIDEU DE VOTAR!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *