L’institut Tiana surt a Clan TVE!

El professorat i l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Tiana hem tingut l’oportunitat de participar en un reportatge del canal Clan TVE, on hem representat el nostre centre i hem compartit dues de les iniciatives més significatives del nostre projecte educatiu: el projecte Acompanya’m de 1r d’ESO i el projecte Comencem de 3r d’ESO.

Durant la gravació, vam poder explicar el paper dels padrins i padrines —alumnes de 3r d’ESO que acompanyen i donen suport als companys i companyes de 1r durant els primers dies de curs— i com, a través d’aquest vincle, fomentem la convivència, l’empatia i el sentiment de pertinença dins la nostra comunitat educativa.

A més, vam presentar algunes de les activitats de la primera setmana d’acollida, que tenen com a objectiu ajudar l’alumnat nouvingut a conèixer l’institut, sentir-se ben rebut i començar aquesta nova etapa amb confiança i il·lusió.

Estem molt contents i contentes de poder compartir la nostra manera d’entendre l’educació i agraïm a @clantve per donar-nos veu i difondre aquesta experiència tan enriquidora!