Jornada Portes Obertes Batxillerat

Dilluns 17 d’abril 2023 de 19:00h a 21:00h

La Jornada de Portes Obertes de l’institut de Tiana és presencial i està dirigida a l’alumnat i les seves famílies tant de fora com de dins del centre educatiu que, el proper curs, vulgui cursar estudis de batxillerat de les modalitats de ciències, tecnologia, humanitats i ciències socials.

Els dies per a poder realitzar la sol·licitud de preinscripció telemàtica són del 19 al 25 d’abril de 2023. Important!!! només cal fer la preinscripció si actualment no s’està cursant estudis a l’institut de Tiana. Els alumnes del centre només hauran de manifestar la seva conformitat de continuïtat a l’institut durant el mes de maig.

Aquesta jornada s’ha organitzat per a poder visitar les nostres instal·lacions, informar-vos de les activitats que fem a l’aula, conèixer l’oferta educativa post-obligatòria i gaudir dels actes que el nostre alumnat ha preparat per aquesta jornada.

La visita presencial s’organitzarà en grups de com a màxim 20 persones guiades per un membre del claustre de professors del centre i seguint un recorregut preestablert.

La visita tindrà una durada no superior a dues hores. 120 minuts intensius on es farà una ruta per les nostres instal·lacions, rebreu informació per part del professorat, gaudireu de diferents actes protagonitzats per alumnes del centre i assistireu a una breu xerrada informativa sobre allò més important que cal saber abans de prendre la decisió d’on matricular al vostre fill o filla.

Per a millorar la vostra experiència a la nostra jornada de portes obertes ens seria molt útil que us registreu omplint el formulari d’inscripció abans de les 23:59 h del dijous 13 d’abril. Al llarg del matí del divendres 14 d’abril us enviarem un correu electrònic amb la confirmació de la vostre visita. En el cas que no us registreu però que assistiu a la jornada us atendrem igualment ubicant-vos en un grup ja existent o bé creant un de nou.