Jornada de portes obertes de Batxillerat

Ja tenim aquí la data per la jornada de les portes obertes de Batxillerat: dilluns 8 d’abril del 2024 de 19 h a 21 h. Aquesta trobada serà presencial a l’institut Tiana i estarà dirigida a l’alumnat i les seves famílies (tant de fora com d’aquells/es que ja cursen l’ESO al centre educatiu), que vulguin cursar estudis de Batxillerat de les modalitat de ciències, tecnologia, humanitats o ciències socials.

Aquesta jornada s’ha organitzat per a poder visitar les nostres instal·lacions, informar-vos de les activitats que fem a l’aula, conèixer l’oferta educativa postobligatòria i gaudir dels actes que el nostre alumnat ha preparat per a aquesta jornada.

COM RESERVAR PLAÇA?

• Alumnat que actualment no cursa estudis al centre: aquelles famílies i alumnat que enguany no cursin estudis a l’institut Tiana cal que presentin una preinscripció telemàtica per reservar plaça: els dies per a poder realitzar aquesta la sol·licitud són del 18 al 25 d’abril de 2024.
  • Alumnat que actualment cursa l’ESO al centre: els i les alumnes que aquest any cursen l’ESO a Tiana, només hauran de manifestar la seva conformitat de continuïtat a l’institut durant el mes de maig.

La visita presencial s’organitzarà en grups de com a màxim 20 persones guiades per un membre del claustre de professorat del centre i seguint un recorregut preestablert.

La visita tindrà una durada no superior a dues hores. Així doncs, seran 120 minuts intensius on es farà una ruta per les nostres instal·lacions, rebreu informació per part del professorat, gaudireu de diferents actes protagonitzats per alumnes del centre i assistireu a una breu xerrada informativa sobre el més important que cal saber abans de prendre la decisió d’on matricular al vostre/a fill/a.

Per a millorar la vostra experiència a la nostra jornada de portes obertes ens seria molt útil que us registreu omplint el formulari d’inscripció, abans de les 23:59 h del dijous 4 d’abril. Al llarg del matí del divendres 5 d’abril us enviarem un correu electrònic amb la confirmació de la vostra visita. En el cas que no us registreu, però assistiu a la jornada, us atendrem igualment ubicant-vos en un grup ja existent, o bé, creant un de nou.

Qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb l’institut trucant al 938071504 o escrivint un correu a instiana@xtec.cat. Us hi esperem!