“Els Estats d’un món globalitzat” a 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO ha fet debats a la matèria de Geografia i Història. 💡

En la SA: “Els Estats d’un món globalitzat“, s’ha treballat especialment el funcionament de les democràcies. I és per això que en les seves argumentacions, l’alumnat ha hagut d’emprar amb precisió els conceptes clau: estat, estat de dret, democràcia, dictadura, república, pacte social, divisió de poders, drets i deures, monopoli estatal de la violència, llibertat i igualtat, constitució, etc.

En cada debat, l’alumnat ha hagut de defensar posicions d’esquerra o de dreta, segons la seva ubicació de l’arc parlamentari.