Coses que has de saber si ets Àries aquest mes de març

Àries estarà amb un esperit que té ganes de fer coses noves al març. Aquest mes comença amb Mart sextil i node nord el que significa que és el moment ideal per a fer aquells plans que volies fer fa temps i fer coses noves.

Però no t’alegris tant que del 9 a l’11 de març entra Mart quadratura amb Urà i has de tenir cura amb les actituds radicals encara que et sentis invencible. El 10 de març Mercuri entra en el teu signe fent que tot el que facis o diguis farà que tothom ho escolti o se li quedi marcat, és una bona època per a la comunicació.

El dia 22 Mart, el teu regent, ingressa en el somiador de peixos el que vol dir que tindràs una necessitat gran de trobar les teves emocions i centrar-te en tu mateix, és un bon moment per escoltar-te a tu mateix.

L’eclipsi lunar d’aquest 25 de març t’afectarà molt fent canvis molt grans a la teva vida i tot pot tenir un gir inesperat, però no t’amoïnis que tot ve sempre amb una raó.

Aquest mes et marcarà molt i et farà aprendre moltes coses, no passa res si algun dia et va malament, tot anirà millorant.

Pots trobar més informació sobre astrologia aquí.

Noelia Alcolea