Canàries paradís natural

L’alumnat de 2n de batxillerat ha gaudit del 12 al 16 de desembre del projecte educatiu “Canàries paradís natural”. De fet, totes les activitats d’enguany s’han concentrat a l’illa de Tenerife amb la visita a les poblacions de Puerto de la Cruz,  la Orotava i Santa Cruz de Tenerife on varen conèixer les seves infraestructures, el seu origen, la seva activitat tant econòmica com social i el seu valor històric i cultural.

A més, varen fer una àmplia descoberta de la zona volcànica de les Cañadas del Teide on varen aprendre l’origen de formació de les illes, les seves diferents etapes geològiques, la seva fauna i flora, la seva explotació minera i la creació d’aquest immens i espectacular espai catalogat com a Parc Nacional.

També va haver temps per poder navegar i nedar per les aigües càlides i tranquiles del sud de l’illa. Des de Puerto Colón, situat a la costa de Adeje varen agafar un gran catamarà i varen anar a veure les balenes pilot o Calderones que viuen tot l’any entre les illes de Tenerife i la Gomera.

També aprofitant el bon temps que feia al sud de l’illa es van permetre el luxe de visitar el parc aquàtic més gran d’Europa: el Siam Parc on varen gaudir de trepidants tobogans i baixades plenes d’adrenalina i emocions per recordar.

L’alumnat de 2n de batxillerat per fi a pogut viatjar!! i ha estat un plaer veure com s’ho han passat d’allò més bé gaudint de totes les activitats que se’ls ha proposat i reforçant-se com a grup que ha fet pinya, s’ha respectat i ha tornat si més no, més cohesionat.

Un gran viatge, una gran experiència que segur recordarem tota la vida.