Més de 700 joves participen en la IV edició de la FiTAC a Valls

Aquesta és la quarta edició de la Fira FiTAC  i enguany any hem comptat amb la participació de 8 centres: Escola Baltis, Escola Enxaneta, Escola la Candela, Escola Eladi Homs, ZER Bonastre i Masllorenç, Institut Narcís Oller, Cor de Maria i Institut Serra de Miramar. S’han mostrat més de 17 projectes relacionats amb la ciència i la tecnologia.

La FiTAC és la Fira de Tecnologia de l’Alt Camp i consisteix en obrir un espai comú entre les escoles de primària i secundària per compartir tots aquells projectes de caire experimental que s’han anat treballant al llarg del curs.

La fira es va celebrar el passat divendres 17 de maig amb un èxit creixent de participació. La primera part es va realitzar a la sala d’actes del Centre Cívic de Valls, on s’hi van aplegar més de 150 joves representants dels diferents centres. L’acte va començar amb la inauguració de la fira que va anar a càrrec de la Directora de l’Institut Serra de Miramar, Montserrat Papiol, i el Sr Inspector Francesc Seritjol. A continuació es va donar pas a la presentació dels projectes. En acabar es va oferir un esmorzar i una bossa amb el logo de la fira a tots els assistents. La segona part es va realitzar a la porxada de l’Arxiu Comarcal de l’Alt Camp, situat al passeig del Caputxins, on van mostrar i  exposar els seus treballs als visitants, més de 700 joves dels diferents centres de l’Alt Camp.

La valoració és molt bona. En les darreres edicions hem anat veient com el nombre de participants i el de projectes ha anat incrementant i aprofitem per encoratjar totes les escoles i els instituts de l’Alt Camp a participar en la FiTAC el proper any.

Enllaç a la web