L’alumnat del Serra fa la Ruta Científica Lluís Pons d’Icart

Alumnes de 4t d’ESO de l’INS Serra de Miramar, van fer aquest passat dimecres 22 de maig a les 11 hores una activitat molt interessant que va consistir en fer una ruta teatralitzada per la ciutat de Tarragona. La visita, organitzada per la Universitat Rovira i Virgili, dona a conèixer la figura de Lluís Pons Icart en el context de la seva època amb aquesta ruta teatralitzada que revisa els espais de la ciutat que va estudiar.

Van recórrer espais monumentals de la ciutat, com l’Amfiteatre i el Circ i també van passar pel carrer Merceria o el Museu Bíblic, on es conserven algunes de les inscripcions que Lluís Pons d’Icart va documentar i traduir. La ruta permet entendre també el context històric en què va viure el protagonista de la ruta: l’època del Renaixement, el Concili de Trento, la Contrareforma i la revolució científica, però també uns anys en què a les nostres costes sovintejaven els atacs dels pirates.