Plurilingüisme

L’institut Serra de Miramar aposta per un ensenyament on l’anglès  no es cursi només durant les classes de llengua, sinó també en altres matèries d’una forma més indirecte.  Fa anys va apostar pel plurilingüisme formant els seus professors i professores per treballar mitjançant la metodologia AICLE. També va optar per una àmpia oferta d’optativitat en anglès en tots els cursos de l’ESO perquè aquells alumnes que cursin el francès com a 1a llengua, tinguin la possiblitat de seguir estudiant l’anglès a través d’aquestes matèries d’una forma més lúdica i competencial.  A més, en el darrer curs de l’ESO, gràcies a les codocències, s’ha pogut aprofundir en l’oralitat dels nostres alumnes aconseguint un espai on els nois i noies de 4t ESO poden debatre sobre diferents temes en una llengua estrangera.

Seguim treballant perquè l’aprenentatge de l’anglès no quedi reduida només a les hores de classe de llengua. . Estem segurs  que esenyant  l’anglès d’una  forma més plural i diversa dins de tots els àmbits i departaments farà que millorin els resultats dels nostres alumnes en aquesta llengua.