Departament ciències socials

Membres del Departament de Socials

• Departament de Geografia i Història:

Francesc Fuguet

Montse Papiol

Marisa Parra ( cap de departament)

Helena Soler

• Seminari Economia:

Andreu Ruiz

• Seminari Filosofia:

Marc Duch

PROJECTES

• La Revolució Americana en anglès  mitjançant cançons a 4t ESO.
  • Discovering continents a partir de la técnica de la gamificaciódel treball en grups, els alumnes treballen en llengua anglesa els principals elements geogràfics i culturals dels diferents continents.
  • Visual thinking amb aquesta tècnica treballem l’art Romànic i Gòtic a partir de diferents imatges, fomentant el treball en grups.
  • Radiofilo FM on els alumnes poden participar amb la recopilació de podcast, entrevistes a professors, receptes culinàries, música, resenyes de literatura…

SORTIDES

• 1r ESO

Sortida relacionada amb la Prehistòria( pintures rupestres), concretament la visita a les coves de Capçanes (Priorat).

• 2n ESO

Visita al castell medieval de Miravet (Ribera d’Ebre). Aquesta sortida es complementa amb la visita a les coves de Benifallet ( Baix Ebre).

Visita al call jueu de Valls dins del programa Espais amagats de l’Ajuntament de Valls.

• 3r ESO

Visita a les mines de Bellmunt (Priorat).

• 4t ESO

Visita al Born (Barcelona).

Visita al refugi antiaeri per reviure l’episodi de la Guerra Civil a Valls, dins del programa Espai amagats de l’Ajuntament de Valls.