Pepa Plana visita el Serra de Miramar

Dijous passat dia 16 de maig, alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Serra de Miramar van fer una entrevista a la pallassa vallenca Pepa Plana per al Projecte Dones Valentes de Valls que duen a terme amb altres companys i companyes.

Dones valentes de Valls, una petjada del passat fins ara” és un projecte on l’alumnat s’endinsa en la vida d’aquestes dones que han hagut de buscar-se la vida en les manifestacions artístiques, culturals i professionals per fer-se un espai al món laboral, trencant d’aquesta manera l’estereotip de gènere.

En aquest projecte es van triar dones vallenques il·lustres del passat com per exemple la Dolors Vives, la Josefina Cardó…entre d’altres i van triar sis dones il·lustres del present com la Margarida Aritzeta, la Pepa Plana, la Montse Gomis, la Lluïsa Clols i la Carme Vidal i la Maria Teresa Sanromà.