Un Sant Jordi farcit d’actes al Serra de Miramar

Dimarts 23 d’abril, dia de Sant Jordi, a l’institut Serra de Miramar vam celebrar la Diada de Sant Jordi amb una cartellera plena d’actes. A la ja tradicional parada de venda de roses de la plaça del Pati organitzada per l’alumnat de 3r d’ESO, enguany s’hi va afegir el Concurs de Relats Breus en català, la projecció i xerrada del documental “Objector”, activitats i jocs sobre els drets humans dinamitzat pels alumnes de l’assignatura de Valors Ètics de 4t d’ESO, l’exposició del treball d’investigació de l’alumnat de 1r de Batxillerat de Ciutadania, Política i Dret sobre el conflicte de la Franja de Gaza i l’obra de teatre de l’alumnat de 1r d’ESO del Diari d’Anna Frank.

L’INSTIUT SERRA DE MIRAMAR A LA XVII EDICIÓ DEL FÒRUM TRICS

El passat 18 d’abril, dos alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Serra de Miramar van participar en el Fòrum TRiCS presentant els seus treballs de recerca; Arnau Cardiel Descarrega, amb el treball de l’Energia eòlica al Camp de Tarragona i Pau Arrufat Recasens, amb el treball Contracorrent: Navegant cap a un futur sostenible amb l’energia del mar. L’acte es va portar a terme al Complex Educatiu de Tarragona.

L’alumnat del Serra de sortides culturals a Barcelona i Tarragona

El passat dimarts 9 d’abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut Serra de Miramar va anar a l’espai “Futurs Estudiants” de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona per assistir, guiats per professorat universitari, a la projecció i anàlisi de la pel·lícula “The man in the white suit” on es va parlar de temes com la responsabilitat social en el progrés tecnològic, els límits ètics de la ciència o l’obsolescència. Una gran jornada de reflexió.