Objectius pel curs 22-23

• Elaborar el document de l’EDC per complir amb els objectius del PEDC.
  • Identificar normes sobre drets d’autor, llicències d’ús i seguretat a internet per conscienciar i evitar riscos.
  • Optimitzar l’ús de la gestió digital amb les aplicacions o mecanismes necessaris per millorar la comunicació amb les famílies i la reducció de l’ús de paper.
  • Enfocar, seqüenciar i avaluar l’ús de les tecnologies per a la Competència Digital de l’Alumnat (CDA)
  • Fer formació digital per al professorat del centre per tal que sigui digitalment compent
  • Programar i fer manteniment, altes i baixes d’usuaris a les plataformes, gestionar equips del centre i incidències tècniques per optimitzar els recursos.

Objectius pel curs 23-24

• Fomentar l’ús i creació de dossier d’aprenentatge amb alumnat