L’INSTITUT SERRA DE MIRAMAR PRESENT A LA JORNADA COMUNITAT D’APRENENTATGE PROFESSORS/ES NOVELLS

El passat dissabte 7 d’octubre es va portar a terme la Jornada Comunitats d’Aprenentatge Professors/es novells al Centre de Tecnificació Multiesportiu d’Esplugues – Blume on l’Institut Serra de Miramar va ser un dels centres protagonistes.

La benvinguda de la Jornada va ser a càrrec de la Sra. Raquel García, directora general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa. Seguidament, el Dr. Javier Díez-Palomar va fer una conferència molt interessant que tenia com a títol l’Aprenentatge dialògic: millorant l’aprenentatge i la convivència als nostres centres educatius. Va desenvolupar el marc teòric on s’emmarquen les actuacions educatives d’èxit i també va explicar el set principis de l’aprenentatge dialògic.

Quan es va reprendre la jornada després de la pausa, diferents centres van compartir les seves experiències. L’Institut Serra de Miramar de Valls va presentar l’Impacte de les interaccions en l’aprenentatge, a càrrec de la professora Imma Mañé, coordinadora del projecte de Comunitats d’ Aprenentatge del centre. En la seva presentació, Mañé va fer un recull de l’opinió dels professors dels grups i de la dels alumnes amb la visualització d’un vídeo, on els alumnes expliquen què els aporten els grups interactius.

Jornada octubre CdA 2023