L’INSTIUT SERRA DE MIRAMAR A LA XVII EDICIÓ DEL FÒRUM TRICS

El passat 18 d’abril, dos alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Serra de Miramar van participar en el Fòrum TRiCS presentant els seus treballs de recerca; Arnau Cardiel Descarrega, amb el treball de l’Energia eòlica al Camp de Tarragona i Pau Arrufat Recasens, amb el treball Contracorrent: Navegant cap a un futur sostenible amb l’energia del mar. L’acte es va portar a terme al Complex Educatiu de Tarragona.

El Fòrum té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat de segon curs té l’oportunitat de presentar la feina feta per estimular als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent. És per aquest motiu que junt amb els dos alumnes de 2n també els van acompanyar vint-i-tres alumnes de 1r de Batxillerat de la modalitat científic-tecnològic.