L’alumnat del Serra visita Betevé, la ràdio i televisió de Barcelona

Alumnes de 3r d’ESO de l’INS Serra de Miramar, adherits al programa d’innovació educativa Recerca, Creació i Servei, han visitat les instal·lacions de la ràdio i televisió de Barcelona en una excursió realitzada divendres passat dia 10 de novembre.

Enguany aquest institut vallenc ha entrat a formar part del programa RCS, introduint al centre la metodologia del treball per projectes. L’alumnat de tercer curs, dividit en tres grups pels àmbits científic-matemàtic, de la comunicació i social i artístic, desenvolupen diferents projectes partint d’encàrrecs d’empreses reals. Una trentena d’alumnes, els quals han elegit els projectes de l’àmbit de la comunicació, han donat resposta a l’encàrrec de Betevé per al primer trimestre: elaborar un pòdcast al voltant de temàtiques de l’interès del jovent.

La visita a Barcelona no només ha servit per visitar les instal·lacions d’aquest mitjà de comunicació públic i entendre i aprofundir en la professió de periodista, sinó també per resoldre dubtes entorn a la creació i edició dels pòdcasts que estan creant.

Aquests pòdcasts seran presentats el dia 30 de novembre i l’encàrrec serà lliurat definitivament a Betevé el dia 12 de desembre.

Alumnat i professorat han valorat molt positivament aquesta sortida.