L’alumnat del Serra de sortides culturals a Barcelona i Tarragona

El passat dimarts 9 d’abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut Serra de Miramar va anar a l’espai “Futurs Estudiants” de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona per assistir, guiats per professorat universitari, a la projecció i anàlisi de la pel·lícula “The man in the white suit” on es va parlar de temes com la responsabilitat social en el progrés tecnològic, els límits ètics de la ciència o l’obsolescència. Una gran jornada de reflexió.

Dilluns passat, les classes de 3r d’ESO del Serra de Miramar van anar al Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona. L’alumnat va participar en les activitats de la indústria petroquímica i van poder gaudir d’un QuimiEscape. També van finalitzar la jornada fent tot tipus d’experiments.