INICI D’UN NOU CURS AMB NOVETATS A L’INSTITUT SERRA DE MIRAMAR

El nou curs acadèmic 2023-2024 a l’Institut Serra de Miramar va començar el passat 6 de setembre per l’alumnat d’ESO i el 12 de setembre pel de Batxillerat

Les novetats principals tenen a veure amb l’organització acadèmica. Enguany s’estrena nou equip directiu que agafen el relleu de l’antic després de dotze anys. Una de les moltes tasques que haurà de portar a terme el nou equip directiu és el seguiment de les obres que s’estan realitzant a l’institut. Es tracta de feines de millora de l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions del Serra de Miramar, incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives.

El dimecres 13 i 20 de setembre es van efectuar les reunions de famílies d’ESO i Batxillerat respectivament. En aquestes reunions es va informar de l’estat de les obres, dels nous projectes, es van presentar els diferents equips docents i la normativa de funcionament del centre. La nova directora, Montse Papiol, va rebre les famílies i els va donar la benvinguda a la comunitat d’aprenentatge. Seguidament, Andreu Ruiz, cap d’estudis, va exposar el nou curs i va fer una petita formació del programa educatiu Ieduca a les famílies. Ja per acabar, els tutors i tutores de cada curs es va presentar al seu grup-classe i van explicar l’estructura, funcionament i objectius de cada nivell.

L’Institut Serra de Miramar actualment compta amb 482 alumnes, té 3 línies d’ESO i com a estudis post-obligatoris, el centre ofereix el Batxillerat humanístic i social, el Batxillerat tecnològic i científic, el Batxibac i el Batxillerat dual americà. El centre disposa de més de 50 docents.