Emotiu comiat del Serra a Miquel Guàrdia, el seu conserge històric

El passat dia 20 de desembre, jornada de Nadal a l’institut, es va jubilar el conserge de l’Institut Serra de Miramar, el Miquel Guàrdia, després de 17 anys de serveis al centre. El Miquel no ha sigut durant tots aquests anys un conserge qualsevol, ell ha viscut el dia a dia del Serra des de la seva inauguració. Ha passat per trasllats, dos edificis, diferent professorat i alumnat, totes les lleis educatives, obres inacabables, tot tipus de festes, caminades… Això sí, sempre al peu del canó i amb un somriure a la cara.

Estimat per tota la comunitat educativa, dimecres passat va rebre un emotiu homenatge. Al matí, sense que ell sabés res, la directora Montse Papiol el va fer passar per tots els racons de l’institut. Va fer el seu últim recorregut per l’edifici enmig d’un passadís de docents, alumnes i companys que l’aplaudien i corejaven el seu nom. Al final del recorregut, l’equip directiu l’esperava per fer-li un reconeixement, agrair-li la seva dedicació durant tots aquests anys i donar-li un obsequi.

El mateix dimecres a la tarda, a l’Auditori, es van portar a terme diferents parlaments agraint la seva tasca i tot seguit es va amenitzar amb un refrigeri. Després de tots aquests anys de compromís, sacrifici i dedicació, tota la comunitat del Serra de Miramar li desitja al Miquel que gaudeixi molt de la seva esperada i merescuda jubilació.