Cinc alumnes de 2n de batxillerat i batxibac de l’Institut Serra de Miramar obtenen l’excel·lència educativa

• Dels cinc alumnes, dues són mereixedores d’una matrícula d’honor i, per tant, gaudiran de matrícula gratuïta el primer any universitari.
• El 17 de juliol tindrà lloc l’acte de graduació de 2n de batxillerat.

Valls, 15 de juny de 2020. Cinc alumnes de batxillerat i batxibac de l’Institut Serra de Miramar han obtingut una qualificació d’excel·lent. D’aquests cinc alumnes, dues, estudiants de batxibac, són mereixedores d’una matrícula d’honor: la Roser Miquel Mitjans i l’Anna Saumell Cabré. Aquesta distinció farà possible que aquestes dues alumnes gaudeixin d’una beca acadèmica durant el primer curs universitari. L’Ayoub el Attar Jabili, la Paula Ramon Fuertes, també estudiants de batxibac, i la Nerea Teno Delgado, de batxillerat, en tenir excel·lent de nota mitjana, rebran una menció honorífica. El Departament d’Educació atorga una matrícula d’honor per cada 20 alumnes. Els resultats obtinguts pels estudiants de 2n de batxillerat i batxibac d’aquesta promoció 2019-2020 posen en valor, d’una banda, l’esforç i la dedicació de l’alumnat i, d’altra banda, la motivació i la professionalitat dels docents que els han guiat en aquesta etapa educativa. El dia 17 de juliol tindrà lloc l’acte de graduació.