L’INS Joan Mercader participa en una activitat de cooperació internacional a Polònia

El nostre institut ha estat un dels cinc centres de tot l’Estat Espanyol seleccionat per a participar en un seminari  transnacional a Varsòvia, juntament amb centres d’Eslovàquia, Itàlia, Suècia i Polònia.

Les activitats de cooperació transnacional (TCA, per les seves sigles en anglès) faciliten que les institucions o centres educatius dels països que participen en el Programa Erasmus + entrin en contacte i puguin desenvolupar un pla de treball conjunt per tal d’intercanviar experiències, col·laborar en projectes de mobilitat o establir una associació estratègica (antics projectes Comenius ). S’oferten diferents activitats com ara visites d’estudi, seminaris de contacte i seminaris temàtics.

La persona representant de l’INS Joan Mercader ha estat Marta Mercadé i Isant, professora d’anglès i alemany i responsable dels projectes internacionals del centre.

L’objectiu del seminari de contacte School to school partnerships: How to plan an excellent project en què ha participat ha estat aprofundir en els objectius i prioritats de les associacions entre centres escolars, amb la finalitat d’elaborar un projecte de qualitat, establir contactes i iniciar el treball per a futurs projectes entre centres de diferents països europeus.

La trobada ha tingut lloc de l’11 al 15 d’octubre. Han estat cinc dies intensos de treball col·laboratiu entre els 25 representants dels països participants, en què s’han compartit experiències  i han sorgit valuoses idees per a nous projectes.

Estem segurs que d’aquesta trobada en sortiran futurs projectes internacionals!

Marta Mercadé

Octubre 2017