Representació del projecte escènic “La Ciutat dels Somnis”

El proper dilluns 29 d’abril,  a les 10 del matí al Casal Cívic del Passeig d’Igualada, tindrà lloc la Representació del  Projecte Escènic d’enguany,  “LA CIUTAT DELS SOMNIS” en el qual participa el nostre alumnat de 1r i 2n de batxillerat d’arts escèniques.
L’espectacle està obert a la ciutat i també assistirà el nostre alumnat de 1r ESO

Podrem escoltar un Concert Coral dirigit per la professora de tècnica i cant coral Montserrat Roset, gràcies a la col·laboració de la ECMMI d’Igualada.
Seguidament es presentarà el Projecte Escènic, “La ciutat dels somnis” que ha estat treballat interdisciplinariament a les matèries de modalitat del batxillerat escènic amb el recolzament de l’artista Xavier Sisquella, dins del projecte Liceu Aprèn.

Esperem veure-vos i que en gaudiu molt!

L’equip artístic del projecte
Departament d’ARTS