Representació “La Ciutat dels Somnis”

El dilluns 29 d’abril l’alumnat del Batxillerat d’Arts Escèniques va fer la presentació de “La Ciutat dels Somnis”. Aquesta obra ha estat la culminació del projecte Del Laberint dels Somnis d’aquesta temporada, un projecte promogut pel Gran Teatre del Liceu dins el programa LiceuAprèn.

El programa ha tingut dues parts. Una primera, amb participació de l’alumnat de 2n de Batxillerat,  ha consistit en un petit concert de cant coral amb peces treballades a la matèria de Cant Coral sota la Direcció de la professora de l’ECMMI Montserrat Roset.

“La Ciutat dels Somnis” és una peça creada des de zero per l’alumnat i el professorat de les matèries d’Arts Escèniques, Anàlisi Musical, Llenguatge i Pràctica musical, Taller de Creació Escènica, Cor i Tècnica vocal amb l’assessorament de l’artista Xavier Sisquella. L’obra inicia amb el poema No em parleu de Somnis de Miquel Martí i Pol i conté referències a Goya amb el gravat El sueño de la razón produce monstruos, al món dels castellers, al món del circ.

La part musical ha comptat amb una selecció de peces de Giacomo Puccini de qui enguany es commemora el centenari de la seva mort.

Ha estat un projecte que s’ha desenvolupat al llarg de tot el curs amb sessions de formació del professorat i amb un assessorament de l’artista Xavier Sisquella que ha treballat sis sessions presencials amb l’alumnat.

…”No em parleu de somnis
que per ells nit i dia visc
molt lluny d’una realitat
que cada cop menys m’agrada”…