CONVOCATÒRIES PER AL DIA 08/03/2024: NO ASSISTÈNCIA COL·LECTIVA D’ALUMNAT, VAGA DE PERSONAL DE L’ENSENYAMENT

Sindicats d’estudiants han fet convocatòria per a l’adhesió del dret a la no assistència col·lectiva per al divendres 08/03/2024, que recordem que es pot fer efectiu en l’alumnat de 3ESO, 4ESO, 1BATX i 2BATX, en cap cas els de 1ESO i 2ESO.

Des de la direcció de l’institut s’ha valorat la correcció en la utilització del protocol per part de l’alumnat, en relació als documents i terminis descrits en les NOF. Ha estat aplicat correctament només en alguns grups, així que detallem quins queden autoritzats i quins no:

GRUPS AUTORITZATS GRUPS NO AUTORITZATS
3ESO A, 3ESO B, 3ESO D, 3ESO E 3ESO C no ha presentat els documents
4ESO A, 4ESO B, 4ESO C, 4ESO D
1BATX A, 1BATX B, 1BATX D, 1BATX E 1BATX C no ha presentat els documents
2BATX A, 2BATX B, 2BATX C, 2BATX D, 2BATX E

Les dades de participació en aquests grups és desigual, tot i que de manera global i segons la informació de previsió que tenim actualment, serà del voltant del 80% del l’alumnat a la majoria de grups autoritzats i minoritària en el cas dels grups: 2BATX C i 3ESO B. Recordem que les famílies han d’haver justificat l’absència amb anterioritat segons les NOFC.

També, diversos sindicats de treballadors/es han convocat jornada de vaga per al 8 de març. Les dades de participació prevista encara no estan disponibles.

Si hi ha canvis previsibles, actualitzarem aquesta informació en aquest article del web.